tisdag 15 juni 2010

Borta bra...

Ja ni kan ju resten, eller hur?! Shit vilken rolig festival vi har varit på. Massor av bra band, goa vänner och härlig stämning. Jag tror att jag gör en lista eller två!

Festivalens höjdpunkter:
  • Rick Springfield
  • Att det inte var så varmt så att man rann bort (det gäller att tänka positivt!)
  • DAD
  • Rosévin
  • Gary Moore
  • Att få vara på festival med finaste Anders
  • Saga
  • Kolhydrater i mängder!!! - Munkar, belgiska våfflor, pizzaslice:ar, hemgjorda pommes med vitlökssås för att nämna några kolhydratbomber
  • Aerosmith
  • Hotell Volvo - Varmt, torrt och riktigt bekvämt :)

Festivalens mindre bra moments

  • Regnskurarna och blåsten
  • Att Axl Rose inte behagade komma ut på scen förrän 50 minuter efter utsatt tid
  • Torsdagens bakfylla med tillhörande kräk - Någon gång ska vara den första!
  • Panodil II (eg. Amon Düül II) - Ett mycket skumt pårökt band från Tyskland
  • Snubben som spottade mig i håret med flit, under Aerosmith-konserten - Jag blev så arg och äcklad så att jag började gråta. Behöver jag nämna att jag kom på ett helt artilleri med saker att säga till honom en kvart efter att vi gått därifrån.
  • Min lätt stukade fot- Jag har hört att det är bra att försöka gå och stå på foten, men kanske inte 8 timmar i sträck...

Jag ska lägga upp lite bilder, men nu måste jag laga mat. Anders ringde för en halvtimme sedan och förvarnade om att han är jättehungrig, så det är bäst att ställa sig vid spisen pronto!

1 kommentar:

Ullis sa...

Åååhhh belgiska våfflor!! :) Förstår att ni haft det superbra. Syns på torsdag. Kram