fredag 26 november 2010

Bloggläsning och fredagsmys

Är jag ensam om att läsa bloggar som egentligen bara gör mig irriterad? Troligtvis inte! Men verför gör man det egentligen. Är det kanske för att kunna konstatera att andra har det sämre än man själv, är dummare än man själv eller mindre lycklig. Jag vet inte! Jag vet bara att jag läser en del bloggar trots att jag vet att jag kommer bli irriterad. Skumt det där!

Idag har jag haft en riktigt skön slappardag. Har verkligen inte gjort något speciellt alls utan suttit uppkrupen i soffan med en filt över mig och druckit latte och läst bok. Så fantastiskt skönt! 

Nu blir det däremot andra bullar, men fortfarande mysiga sådana, för nu ska vi sätta på oss något fredagsfint och bege oss ut i snön för tacos hos bästa svärisarna. Efter det ska vi dra vidare till Anders bror och hans sambo för att bli tillfrågade om något hemligt. Mycket spännande! Hoppas jag i alla fall... Det kanske inte alls är något speciellt de ska fråga oss, men det känns ändå som att det är något stort. Annars skulle de väl kunna fråga på telefon eller på jobbet. Anders och Johan ses ju nästan varje dag.

Nä, nu hinner jag inte sitta här mer. Dags att börja prova kläder! :-) 

Inga kommentarer: