onsdag 31 oktober 2007

Funderingar...

Efter en natt av oändligt snurrande och grubblande har jag fortfarande inga svar på vad jag ska göra med mitt liv, men det känns i alla fall lite bättre när solen skiner och det är ljust ute.

Det dagen erbjuder är inte så mycket. För min del blir det jobb från 13 till 21 och sedan ska det förberedas lite hemma inför att vara barnvakt åt Anders underbara lilla brorsdotter. Anders ska dessutom träffa kompisar till oss som vi inte har sett på länge, men då jobbar jag så för min del får det bli en annan gång.

Morgondagen blir däremot något helt annat med dagislämning och hämtning, gungor och mys med Josefine. Det ser jag verkligen fram emot! Vi får "låna" henne ända till fredag eftermiddag när mormor och morfar tar över.

1 kommentar:

Cissi sa...

Hej hopp!

Jag har nu "följt" din blogg i några veckor för jag tycker det är roligt att följa bloggar. Jag har inte kommenterat innan för jag visste inte vad jag skulle skriva. Men så kom jag på att du kanske inte uppdaterar din blogg om ingen kommenterar, så då tänkte jag att jag skulle kommentera så att man kan få läsa mer om hur du har det! :O)

Hoppas allting är perfa i vintermörkret!

Soliga kramar / Cecilia T