lördag 5 juli 2008

Den mest aktiva bloggaren någonsin...

Hoppsan! Jag sa ju att det troligtvis skulle bli som med mina dagböcker när jag var yngre. Med andra ord helt tomt förotom två sidor eller i bloggens fall två inlägg. Men så lätt ger jag mig inte den här gången nu ska det bli ändring... Älskar ju att läsa andras bloggar och blir jätteinspirerad till att skriva själv.

Veckan som gått har varit lååång, men nu är det äntligen helg och jag är ledig. Har dock bestämt med min sambo att storstäda (och nu menar jag verkligen storstäda) vår lägenhet. Den är i stort behov av en rejäl grovrengöring och när man ändå gör det så kan man lika gärna göra finputset också. Mellan dammvippan och skurhinken ska vi försöka gå ut i det fina vädret också.

Nu är det dags för frukost på takterrassen i solskenet och sen har jag väl inte längre någon ursäkt för att inte börja dansa dammsugarvalsen.

Inga kommentarer: