måndag 21 juli 2008

Sista dagen på semestern

Oj oj! Nu är det en vecka sedan jag uppdaterade bloggen. Bäst att göra en summering! ;)

15/7 Tog en roadtrip till Ullared och handlade allt mellan himmel och jord. Det var första (och sista) gången Anders följde med. Några fynd blev det allt, bland annat nya gardiner till tv-rummet (bilder kommer senare) och en vinterjacka (!) till Anders.

16/7 Var bara hemma på landet och slappade. På eftermiddagen tog vi cyklarna och drog till Visjön. När vi kom fram var det kallt och molnigt så det blev inget bad... Satt en stund på en bänk och frös, sen cyklade vi hem igen. På kvällen blev det ett besök på Ödeshögs enda (?) "finare" restaurang. Kanongod mat!

17/7 Slappade hela förmiddagen och började sen förbereda för att åka hem, men bestämde oss för att stanna en natt till. Packade lite och städade huset.

18/7 Gick upp tidigt, packade ihop det sista och sen bar det iväg till Norrköping. Det blev en kortvisit. Vi packade om lite snabbt och sen bar det iväg till Stockholm. Klippte oss båda två hos en av Anders vänner på the Venue och sen slappade vi på hotellet resten av kvällen.

19/7 Bröllopstime! Ja, inte för oss, utan för en av Anders vänner. Gjorde oss i ordning hela förmiddagen och sen var det dags att bege sig till festlokalen för ett snabbrep (Anders skulle spela efter middagen) innan det var dags för vigseln. Jättevackert och pampigt! Efterföljande middag med god mat och supertrevliga människor.

20/7 Slappade på rummet på förmiddagen och hann sen träffa David en snabbis innan vi åkte hem mot Norrköping! Kul!

Ja det var en summering av veckan som gått. Idag njuter jag av min sista dag på semestern. Sen är det dags igen! "Nummerfabriken" here I come...