fredag 11 juli 2008

Första dagen på semestern!

Sitter på landet och har ätit frukost och tagit ut kaninerna. De älskar att vara här! Livet för små kaniner att få skutta omkring i daggfuktigt gräs (idag regnar det iofs så jag kanske ska säga regnblött istället). Dagen bjuder på lite inomhusarbete och så ska vi handla inför helgen. Anders mamma är här redan och ikväll kommer hans pappa med ett flyg till Linköping, så vi ska hämta honom vid 22.30. De stannar till söndag och sen har vi landet för oss själva... Nu ska jag sätta fart här. Ses!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjingeling... Lillemor här Hoppas ni har det bra. Här är de bara bra. Försökte mig på (i ett desperat ögonblick) att testa nätdejting.. Usch o fy vad jag inte vill göra det mera haha... 8 meddelanden från män över 40 ... Fyyy jag är ju bara 27 än så länge. Jag tog bort profilen illa kvickt så nu är ja tillbaka på ruta 1 igen.. jaha... vad nu göra. =)

Ha de bäst på semseter ses när du är tillbaka eller kanske på torsdag. Hör av dig om Los lådor =)

Kramis bananis