måndag 28 juli 2008

Trött idag

Vaknade 11.30 och har sovit typ 11 timmar, men är helt slut ändå. Har kanske sovit för mycket istället. Jaja jag börjar inte jobba förän 17.45 så jag kan ta det lugnt hela eftermiddagen. Ska nog ta med mig en bok ut på terassen och slappa i solen ett tag.

Har förresten haft en jätterolig helg. I fredags kom Anders föräldrar förbi och åt grillspett och drack lite vin. Anders skulle spela på palace med Lalles bodega så när föräldrarna hade gått gick vi ner dit. Det var premiärgig för det här året för dom och det lät bra. Lite folk bara.

I lördags var vi på bröllop i rådhuset. Grattis igen Jensa och Ketar. Fikade tillsammans med de andra gästerna på Gubbens Trädgård. På kvällen kom hela Lalles Bodega med respektive, några kompisar till dom och några av våra andra vänner och så festade vi natten lång. Satt ute på terassen hela kvällen och det var så skönt. Avslutade med en tur till Palace och sen hade vi efterfest här. Låååång kväll/natt!

Igår gjorde jag inte så mycket. Anders och Sebbe spelade med Shineth i Gränna på någon allsångskväll och jag hade tänkt följa med, men när det väl kom till kritan så kände jag att jag bara ville vara hemma och pyssla lite. Giget gick i alla fall bra och det var mycket folk som var där och kollade. Allsång drar! Det sänds på radio nu på fredag. Ska kolla upp om det är radio Jönköping eller om radio Östergötland också sänder det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lillemor säger: Fin fint i vardagsrummet tycker jag =)
De är alltid kul med böcker jhag äslakr med o läsa men blir inte tillräckligt mycket. Samma med mig försöker läsa innan ja ska sova men de går så där =)
om 12 min slutar ja jobba o drar till skärgårn för sol o bad. kommer tillbaka på onsdag ses då

Ha de bäst Kram kram