tisdag 16 december 2008

Städdag

Jag är äntligen ledig, efter en lååång vecka. Vi gjorde en kundundersökning för att få veta vad vår texttelefonanvändare tycker och tänker om tjänsten och jag var samordnare på Norrköpingskontoret. Jätteskoj, men enormt mycket jobb för att få allt att fungera på ett smidigt sätt. Det blev till att jobba måndag-fredag, plus att jag hade jobbhelg. Från början var det dessutom så att jag inte skulle ha haft mitt fripass förrän imorgon (onsdag). Det skulle alltså ha blivit 9 dagars jobb i rad... Som tur var så ordnade det upp så jag är ledig idag också. Dagen bjuder på storstädning. Inte så kul, men riktigt skönt att ha det gjort innan jul.

Imorgon kommer Anders mormor hit för att hjälpa oss att göra senap och julkorv. Vi håller på att ta över traditionen, men än så länge behöver vi mormor Ingas hjälp! Senapen är en nyhet för i år. Ska bli riktigt spännande!

Kollade igenom bloggen innan och insåg att jag har sagt att jag ska lägga upp bilder på både det ena och det andra... Lovar att jag ska bättra mig. I alla fall till nästa år... Nu är det städdags!

3 kommentarer:

Anonym sa...

lillemor: Mår Biba bra nu eller har ni bytt henne mot nån ny =)

Jag är frisk o glad nu igen. Saknar dig. Kram

Anonym sa...

Lillemor:
Gott nytt år min favorit Christina. Saknar dig massor!!!! Hoppas du får jättekul ikväll ringer dig under kvällen. Saknar dig!!! Kram kram till dig och anders o så kaninerna såklart =)

Anonym sa...

Heej!=) Jag visste inte att du bloggade!! =) Då ska jag kika in här och se om du skriver nåt snart! ;)
Kram Ullis