torsdag 4 december 2008

Jag hinner inte med...

Det är redan december och bara 3 veckor kvar till julafton. Jag saknar att längta som jag gjorde när jag var mindre. Att räkna dagarna, ja nästan timmarna tills det var dags. Då önskade jag att tiden skulle gå snabbt, snabbt, snabbt. Nu vill jag inget hellre än att tiden ska gå lite långsammare. Jag älskar julen och vill hinna njuta! Sitta uppkrupen i en fåtölj, lyssna på julmusik och dricka glögg. Ska nog ta och göra det imorgon efter jobbet!

På lördag blir det glöggmys hos bästaste L! Ska bli så kul att ses någon annanstans än på jobbet. A kommer också vara med och vi ska ha glöggprovning och äta massor av pepparkakor och annat gott. Anders är iväg på turné som vanligt!

Nu måste jag fortsätta jobba!

1 kommentar:

Anonym sa...

L =): Glögg o sprit o så en och annan pepparkaka de blir kanon haha.. bara jag håller mig vaken. P sa att när inte katten är hemma dansar råttorna på bordet .. men vi är ju "bejbar" så vi får ju dansa på bordet,,, men lite försiktigt så de inte går sönder =)
Puss o kram skumbanan ska bli skitkul förresten...