torsdag 20 november 2008

Hemma

Jag har varit i Sundsvall med Ulrika från jobbet för att kolla hur allt fungerar med Texttelefoni hos dom. Var riktigt kul att se hur de har det och att träffa Ina och Janice. Där uppe var det snö och kallt och halt... Jag och Ulrika har gått som två pensionärer när vi har varit ute, för att inte halka. Vi har i alla fall haft det toppenroligt, men det var riktigt skönt att komma hem igår kväll!

Idag är jag ledig och måste springa på stan för att hitta en present till Jonathan som ska döpas på lördag. Jag måste också öva på låten som jag ska sjunga på dopet. Känns lite pirrigt eftersom jag inte har haft tid att öva så mycket men det ordnar sig säkert!

Nä, om man skulle ta tag i dagen och få saker och ting gjorda...

1 kommentar:

emilofglory sa...

Så du kan sjunga? Coolt, hade jag inte en aning om. Sånt är liksom omöjligt att avgöra på någon när man bara hör dom prata. :)