onsdag 5 november 2008

Oj oj...

Nu var det riktigt längesedan jag uppdaterade bloggen. Har inte haft någon lust att blogga och tycker inte att jag har haft något speciellt att blogga om heller. Det har jag väl i och för sig fortfarande inte, men blogglusten börjar komma smygande igen.

Idag är det onsdag och jag sitter på jobbet och har precis ätit fläskfilé och rotsaker i ugn. Mumsigt värre! Känner inte för att jobba kväll och ser fram emot nästa vecka som bjuder på "vanliga" arbetstider. Känns som jag har jobbat kväll/natt en evighet nu även fast det bara är några arbetspass. Riktigt surt var det i lördags när jag jobbade till 4 på morgonen och Anders fick gå maskerad med våra kompisar... Jaja jag fick ju i alla fall sminka Anders! Han klädde ut sig till Nikki Sixx... Riktigt likt faktiskt! Ska lägga upp en bild på min hårdrockare när jag kommer hem.

Nu måste jag jobba igen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha, ja då har jag blivit mammusin då :) Lät ju mycket roligare än de andra alternativen, haha. Kram.

Anonym sa...

Lillemor:
Trist o jobba kväll i know men nu är den över när jag skriver hihi... ses i nästa vecka antar jag. Blogga på nu. Kram kram