söndag 12 oktober 2008

Världens längsta dag!

Äntligen ligger jag i sängen igen... Började 7.45 i morse och det tog verkligen emot att gå upp då. Till saken hör att vi var och kollade på Jensa som spelade på Black Horn igår kväll och jag kom inte i säng förrän omkring 1. Det var i alla fall en rolig kväll. Anders och jag åt först plocktallrik på Black Lion och sen gick vi till Marie och Peter och satt där ett tag. Atty var också med. På Black Horn träffade vi Andersson och Peta och så Jensa förstås!

Idag när jag hade jobbat klart åkte vi och storhandlade. Jag hade egentligen ingen ork att göra det, men nu i efterhand är det skönt att det är gjort. Nu ska jag snart sova och jag ser verkligen fram emot min lediga dag imorgon!

1 kommentar:

Anonym sa...

LIllemor:
Jag vill se Christina blogga!! =) haha kom igen nu då blogga på här vill ha nåt o läsa ju =(

Kram