fredag 9 april 2010

Full fart framåt!

Har massor att göra på jobbet och även i huset (dock inte lika brådskande), men hittar inte riktigt energin att ta tag i saker. Tror att det beror på det gråtrista vädret utanför. Våren hallå? Var är du? Jaja så länge det inte snöar ska man väl vara nöjd och glad.

Helgen bjuder på jobb för oss båda. Anders ska till Motala och spela fredag, lördag och mig hittar ni som vanligt på "nummerfabriken". Har ni förresten sett våra nya reklamfilmer? Jag hade tänkt länka till dem här, men det verkar inte finnas några klipp utlagda så ni får helt enkelt kolla på dem på TV. Hur som helst så vet jag inte riktigt om jag gillar dem. Den i bankvalvet är väl okej, men den andra är ju skitdålig! Vad är det för rump och tuttfixering?! Och varför bryter tjejen på franska så att man knappt hör vad hon säger?!

Nej, nu ska jag leta upp några trasor att sätta på mig och så ska vi väl kanske äta lite lunch innan Anders åker till Motala och jag traskar till jobbet.

2 kommentarer:

ELIN sa...

Låter som fantastiska reklamfilmer. Kan inte bärga mig tills jag ser dem. :)

Jag ska oxå jobba i helgen. Håller på att mentalt förbereda mig. Har oxå lite svårt att finna motivation. Mer vår åt folket!

Puss o kram!

Lillemor sa...

Usch o fu för reklamen... blä tycker inte alls om dom.

Trevlig helg på dig Gumman o vink vink på andra sidan glaset =)

Kram