tisdag 23 september 2008

Mamma Mia!

Idag är jag ledig, vilket är riktigt skönt efter att ha jobbat hela helgen. Tänkte städa lite och sen ikväll ska jag träna. Jag fattar inte vart tiden tar vägen... Veckorna far förbi med världens fart och jag hinner inte med. Dagarna är alldeles för korta!

Igår träffade jag Josefine på förmiddagen och vi gick en promenad hem till oss och så åt vi lunch ihop med Anders. Kerstin och Jonathan hos polisen och fixade pass till lillkillen så att han också får följa med familjen till Kreta i oktober.

Efter jobbet käkade Anders och jag thai-mat hemma och sen bestämde vi oss för att gå på bio. Det blev Mamma Mia. Den var helt okej, men jag förstår inte riktigt de som går och ser den flera gånger på bio. Musiken är helt enastående och skådespelarna också, men kombinationen blir lite larvig. Nä, jag tycker nog ändå att musikal är bäst på en teaterscen! I vilket fall så var det ju verkligen en film man blev strålande glad av och sånna filmer gillar jag!

Nä nu är det väl dags att ta tag i den där städningen... Funderar starkt på att dressera kaninerna så att de kan bidra med lite städning här hemma. Typ plocka upp allt hår som dom fäller och sopa upp de pluttar som inte hamnar i buren. Det skulle va nåt! Städkaniner! Vill egentligen bara slappa idag men då kommer vi inte bara ha dammelefanter här hemma utan ett helt dammzoo och så kul ska vi inte ha....

1 kommentar:

Anonym sa...

Lillemor:
Varför får jag aldrig gå hem??? jag vill soooova nu... snyft stackars mig =( '
Tyck synd om mig nu .. hihi...
Hoppas du har en br ahelg o att du har de skönt.

Kram