onsdag 3 september 2008

Oro...

Idag har jag haft en riktigt dålig dag. Jag är färdigutbildad utställningsproducent, men har än så länge inte hittat något jobb inom rätt omårde. Jag har ett jobb, men nu efter semestern känner jag att jag inte vill gå dit. Jag har ingen lust att slösa bort mitt liv på ett jobb som jag inte trivs med, där jag inte får chans att använda min kreativitet. Jag pluggade inte i 4 år för att sitta som telefonist. Något som jag också känner starkt är att jag skulle vilja jobba med barn och har nu tänkt mig att kombinera utställningsproducentrollen med någon form av pedagogik. Jag vet inte om denna kombination genererar fler jobbchanser, men hur som helst så gör jag i alla fall något mer med mitt liv om jag vidareutbildar mig ytterligare. Känns faktiskt lite bättre nu när jag har börjat kolla på vad det finns för olika utbildningsalternativ. Har fortfarande ingen lust att gå till jobbet imorgon, men det har säkert en del med att jag har haft semester nu i nästan 2 veckor. Tror att det blir bättre bara jag kommer dit och kommer igång igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lillemor säger :

Sweetie... jag vet hur de känns o förstår dig =) Men jag finns ju här o du får gnälla av dig på mig angående nummerfabriken hihi.

ses snart Kram