onsdag 1 juli 2009

Årets första dopp!

Efter jobbet igår packade jag badkläderna och kokade lite pasta som jag blandade med pesto. Anders köpte med melon hem och så tog vi bilen till Sörsjön.

Härligt att bara sitta i solen vid sjön och äta pasta och melon och bara mysa. Efter maten solade vi en stund och sen tog jag ett dopp. Det var riktigt skönt i vattnet när man väl hade doppat sig, men med tanke på min förkylning så var jag inte i särskillt länge. Dumt att riskera att bli sämre igen! Min badkruka till sambo väntar nog till Italien innan han tar årets första dopp. Han gick i alla fall i till knäna, men det räknas ju inte!

När vi kom hem toppade vi myset med Morden i Midsummer. En riktigt härlig svensk sommarkväll med andra ord.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lillemor: ÅHhh vi var också där igår ju. När var ni där?? Vi åkte hem typ halv fyra. Kram