söndag 5 juli 2009

Gräsänka

Nu har älsklingen åkt iväg för att spela på Viking Cinderella en vecka. 7 dagar utan honom känns rätt jobbigt och tungt, men jag vet ju det värsta brukar lägga sig efter någon dag. Helt själv är jag ju inte heller... Jag har ju faktiskt sällskap av grisarna (läs: kaninerna).

Veckan har försvunnit i en rasande fart med mestadels jobb, men en del mys också. I onsdags spelade Anders och Sebbe (Shineth) live i Knäppingsborg. Det anordnas musikkvällar där på onsdagar hela sommaren, så har ni inget för er tycker jag att ni ska gå dit och ta en fika och lyssna på lite bra musik. Nu har ni ju förstås missat de bästa men i alla fall... ;-)

Min envisa förkylning håller på att släppa greppet och nu är det bara en retlig rethosta kvar. Hoppas att jag blir av med den också snart. Har verkligen tröttnat på att hosta, hosta, hosta, hosta hela tiden.

Nä nu ska jag plocka i ordning lite här. Trivs inte så bra med en rörig lägenhet men är oftast för lat för att göra något åt den så det gäller att passa på!

Inga kommentarer: