onsdag 14 oktober 2009

Eftermiddagsläsning

Har just läst igenom min blogg och det var riktigt kul att läsa vilka tankar jag hade för ett år sedan om utbildning och jobb och annat. Jag är ju fortfarande kvar på "nummerfabriken" men till skillnad från förra året så trivs jag jättebra. Har roliga arbetsuppgifter och goa arbetskamrater. Båda är två grymt viktiga komponenter för att jag ska må bra på arbetet.

Försöker just nu komma på vad vi ska äta till middag, men det går inget vidare. Pasta och nåt kanske? Frågan är bara vad det där nåt är... Hm, är det okej att glufsa i sig äppelkaka till middag?!

1 kommentar:

Lillemor sa...

Man kan äta äppelkaka till middag jag lovar =) De är jättegott o äpplen är nyttiga säger dom som vet, så då måste ju vara bra hihi... Annars får du komma förbi här med en bit till mig =)
Kram ses imorgon.