tisdag 8 december 2009

Bowling med brudarna

Idag vaknade jag härligt utvilad och pigg, dock med lite träningsvärk i höger skinka. Träffade några tjejer från jobbet igår och bowlade, åt planka och skvallrade på Hugos. Härligt!

Idag blir det en hemmadag. Vi har fått kontraktet på huset och ska lusläsa det och sedan träffa säljaren för att skriva på ikväll eller imorgon. Det är mycket krångliga formuleringar, men inte så svårt som jag tänkte mig att det skulle vara. På torsdag är det dags för möte med banken, så allt rullar på. Nu är det bestämt att vi får ta över huset den 4 januari. Jag längtar!

Jag ska nog börja sortera och rensa här hemma snart. Det behövs verkligen och även fast vi kommer har mer förvaringsyta i och med att vi har källare i huset så ska det inte plockas med massa skräp som vi egentligen inte behöver ha. Tids nog kommer vi ha samlat på oss skit ändå! Problemet är bara att jag inte vet riktigt vart jag ska börja. Sen är det ju jul snart och det får man ju inte glömma. Det är klappar som ska införskaffas och så brukar vi ju göra julkorv med Anders mormor. Får se om vi hinner med det i år...

Ja ni ser ju, det är bäst att jag sätter igång med detsamma!

Inga kommentarer: