måndag 7 december 2009

Tidig morgon på jobbet

God morgon! Här sitter jag på jobbet och klockan har precis passerat 06.00. Snacka om att kickstarta veckan! Den här veckan gör det inte så mycket för nu kommer allt omkring husköpet igång igen. Det blev lite antiklimax i fredags eftersom både jag och Anders var jättetaggade att få ordning på papper och prata med banken och mäklaren och så kom det en helg emellan. Men nu kör vi så det ryker igen!

Helgen har varit helt okej! Jag har jobbat både lördag och söndag, men vi har hunnit med lite annat också. Direkt efter jobbet i lördags gick vi hem till Elin och Christian och käkade middag och spelade Tut. Det var deras Tut-premiär och det gick strålande. För er som inte vet är Tut ett ganska komplicerat men otroligt roligt kortspel. Det blev en riktigt mysig kväll!

Igår avslutade vi helgen med thaimat från Sing Thai. Mums!

1 kommentar:

ELIN sa...

TRE blogginlägg! Gulp! Du vet vad det här innebär? Att jag MÅSTE SKÄRPA MIG!! Uff! Orkar inte!