onsdag 3 mars 2010

Seeeeegt

Huga! Idag är jag ruggigt trött. Det blir så när man har hantverkare i huset som traskar in 6.30 varje morgon. Jag jobbade ju kväll igår och det är inte helt enkelt att åka hem och sen bara gå och lägga sig. Det tar ett tag att varva ner och det får jag äta upp idag. Resten av veckan jobbar jag dagtid i alla fall så förhoppningsvis kan jag komma i säng i tid ikväll och imorgon kväll. Vi får väl se hur det går med det.

Det känns i alla fall riktigt skönt att ha tagit bort julpyntet här på bloggen, även om min käre Anders inte tyckte att headern var fin trots att det är han som tagit bilden. Jag tyckte att den symboliserade tidig vår på ett bra sätt. Så det så, Anders!

Nu börjar det bli dags att göra sig i ordning för att gå till jobbet. Ute skiner solen och det är alldeles klarblå himmel. Underbart om det inte hade varit 8 grader kallt! Men, men, det här är i alla fall bättre än snörusk. Fast jag tycker nog att våren kan få komma nu. Det är ju faktiskt mars!

1 kommentar:

Lillemor sa...

Wiiihooo snyggt! Och vårigt värre, bra där ut med tomtarna. De var verkligen på tiden gumman. Och tack för att du håller tummarna för mig redan nu, men spara dom ett tag till hihi.. så du inte tröttnar innan den stora dagen. Kram