onsdag 31 mars 2010

Nu är det gjort!

Nu har vi lämnat nycklarna till lägenheten. Jag kände allt ett uns av vemod när vi gick igenom den med hyresvärden, men den känslan försvann så fort jag kom hem till vårt fina hus igen. Nu känns det bara skönt. Nu är faktiskt flytten över på riktigt!

Helgen som varit hade födelsedagstema och vem var det då som fyllde år??? Jo det var ju jag! Hade en riktigt mysig fest på lördagen med alla de finaste vännerna. Tack för att ni finns och för att ni kom! På söndagen, the actual b-day, blev jag firad med frukost och presenter på sängen och senare på dagen kom hela familjen inklusive Anders moster och mormor och grattade. Bjöd på hembakat för hela slanten och det blev massor kvar så vi mumsar på kanelbullar och tigerkaka varje dag nu. Kommer rulla fram och nu är det ju snart påsk också. Oj oj oj! Efter påsk får det bli ordning på torpet med både mat och träning.

Nu är min rast slut och jag ska fortsätta jobba. Nu har ni i alla fall något att kommentera!

3 kommentarer:

Lillemor sa...

Wihhooo nu är ni husägare på riktigt och slipper tänka på den gamla lyan =) Sorgligt men befriande kan jag tänka mig. Tack för en kanon fest i lördags!! Super kul. Tack för att vi fick komma. Kram kram

Ullis sa...

Glad Påsk gumman! Hoppas ni har en skön helg. Syns vi på tisdag? Kram

Lillemor sa...

Kom igen nu då blogga blogga!! Så mycket kan du inte ha o göra hihi.. många påskägg att leta efter?? =P Jag vill läsa om vad du gjort... NU!! hihi. Glad fortsättning på Påsken iallafall. Kram kram