onsdag 27 juli 2011

Solsken

Sitter här på jobbet och har precis ätit min lunch, grillad köttfärsbiff med en smarrig sallad. Tyvärr glömde jag ta med mig såsen, så det blev lite torrt. Ute skiner solen och jag håller alla tummar och tår för att den ska fortsätta göra det hela dagen och hela kvällen. Jag vill ha sommarväder, även om jag inte har någon mer semester. Det betyder så himla mycket för orken att kunna lapa lite sol på eftermiddagen efter jobbet.

Annars händer det inte så mycket. Vi städar och fixar i källaren. Igår passade vi på att sätta upp några av ackustikplattorna som vi hämtade i Unnaryd för någon vecka sedan. Vi var ju tvugna att flytta ut allt ur Anders studio i och med översvämningen och det är lättare att klättra omkring på stege och skruva upp plattorna när det inte är några möbler i vägen. Inget ont som inte för något gott med sig...

Nä, nu är det dags att ta tag i jobbandet igen!

1 kommentar:

ELIN sa...

Och nu regnar det igen :( Hoppas du hann få dig lite solsken iallafall. <3