söndag 24 augusti 2008

Dop/Bröllop

Igår var vi förresten på lille Axels dop som till mångas förvåning även var hans föräldrars bröllop. Jag visste dock om det eftersom Anders hade lite svårt att förklara varför han skulle spela både Välkommen till jorden och Du är allt. Det var jättefint och som vanligt snyftade jag lite. Den här gången hade jag i alla fall med mig näsdukar. Det absolut finaste var när bruden själv sjöng slutet av Du är allt till sin nyblivna man. Snyft, snyft! Efteråt blev det smörgåstårta och vi fick också en inbjudan bröllpsfesten som ska hållas nästa sommar... Det gäller att ha lång framförhållning!

1 kommentar:

Anonym sa...

Lillemor säger :

Neeeeej inte semester nu ju... hur ska jag klara mig utan dig.. Åhhhh =)

Jaja jag överlever nog kanske men jag kommer gråta varje dag ända till du är tillbaka igen..
Vad kul att de blev så fint o att ni har haft så kul.

Massor med kramar.. Vi kanske kan ses om du är hemma nåt i stan nu när du är ledig??