söndag 10 augusti 2008

Jobb å jobb å jobb...

Nu sitter jag här på jobbet igen... Tycker inte att jag har gjort annat den här helgen. Men, men så är det ibland. Det blev myskväll med Anders igår när jag kom hem från jobbet. Skönt! Jag kände inte för att umgås med någon annan och det var skönt att bara ta det lugnt. Kom i säng strax innan 1 och gick upp vid 9 så jag fick 8 timmars välbehövlig sömn.
Ikväll ska vi få middag hos Anders föräldrar. De kom hem från Italien i natt så jag är förvånad att de bjuder båda barnen med familjer på mat, men de har väl förstås saknat oss alla så mycket.(Läs: Josefine och lillebror) Nä nu måste jag jobba på här...

1 kommentar:

Anonym sa...

Lillemor:
Inte lång tid kvar till min semester är slut så snart är jag tillbaka =( eller ja är ju inte ledsen för att träffa dig mer ledsen för att komma till jobbet vill inte riktigt vill göra nåt annat tror jag. men men vi får se vad som händer.

Nu dags för lite slappning i soffan Ha de bra så hörs vi av i veckan

Kram klam