torsdag 18 juni 2009

Insane

Midsommar firas på landet i år. Längtar till Öninge (landet) som en galning och det är inte så långt kvar nu. Ska bara ta mig igenom ett evighetslångt arbetspass (17-00) först... Känns som ett gigantiskt berg som ska bestigas. Suck! Jag vet att det bara är 7 timmar och det hade inte varit några problem om det hade legat tidigare på dagen... Men men nu är det så här det är och det är lika bra att sluta våndas.

Vårat uppdrag inför midsommar blev i år att ordna en back öl. Anders fick reda på det här igår, så idag var det bara att bege sig ut till Ingelstad för att ordna detta. Jag var inte ensam! Det verkar som om alla i hela Norrköping kom på att de behövde köpa mat och dricka till midsommar just idag... I alla fall så kom både jag och bilen därifrån helskinnade och en back öl rikare, men det tog nästan en timme!

Nu ska jag fortsätta trycka på uppdateringsknappen för att se om det kommer ut några ledigheter på vårt bemanningsforum...

1 kommentar:

ELIN sa...

Själv stod jag på Systemet och valde mellan en liten flaska Hallands Fläder och en stor flaska Hallands Fläder. Gissa vilken det blev? :)