tisdag 16 juni 2009

Smygstart

Nu har jag precis borstat tänderna och krupit ner i sängen. Anders spelar i Hageby... För byggjobbarna som har fixat till HC. HC är Hageby Centrum, för er som inte vet. Hageby Centrum är ett köpcenter för er som vet ännu mindre än de som inte vet.

Själv har jag tillbringat kvällen i soffan tittandes på dubbelavsnittet av Desperate Housewives. Eftersom det var säsongsavslutning idag satt jag och försökte räkna ut vad som skulle hända i slutet. Kan ju säga så mycket som att det inte blev den cliffhanger som jag hade räknat ut. Men en liten cliffhanger blev det i alla fall. Dock finns det inte mycket som kan slå den cliffhanger som Greys Anatomy drog till med förra onsdagen. Aj aj aj säger jag bara!

Som ni kanske märker så börjar blogglusten sakta men säkert komma krypande tillbaka. Det kanske har med vädret att göra?! Idag har det faktiskt varit riktigt fint väder och det gör så himla mycket för mitt humör... Vill ni veta om det är blogginlägg på G kan ni i fortsättningen ta en titt på SMHI:s femdygnsprognos. =)

Måste förresten passa på att säga grattis till Mr P och L som sålt lägenhet! Hoppas bubblet smakade gott!

1 kommentar:

ELIN sa...

Grattis till L o P som har blivit av med en lägenhet och grattis till E o C som har fått en lägenhet. Wee!

Bra att du bloggar igen. Vad ska jag annars läsa? Du vet, jag läser inte främlingars bloggar, bara folk jag känners.

Kramis!