torsdag 21 maj 2009

Idag känns allt mycket bättre!

Sitter på jobbet, och har gjort sen kvart över sex i morse. Det är så stor skillnad att börja tidigt när det redan är ljust ute, jämfört med i vintras när det var kallt och mörkt. Det enda jag ville göra då var att ligga kvar under det varma sköna täcket och sova vidare. Hmm... Det hade ju i och för sig inte varit obehagligt att ligga kvar i morse när klockan ringde, men det var i alla fall inte lika jobbigt att gå upp som i vintras. Ser dock framemot i kväll när jag får krypa ner i sängen igen.

Kom på ett till sängproblem: Hur kommer det sig att sängen aldrig är lika skön på kvällen när man ska försöka sova som den är på morgonen när man måste gå upp???

När jag slutar vid kvart över ett ska jag skynda mig hem och packa lite saker och sen åker vi till landet. Hoppas på fint väder, trots att alla väderleksrapporter utlovar molnigt och rätt kallt. Men SMHI har haft fel förrut! (Håller tummarna så hårt jag bara kan)

Nä nu kanske jag skulle försöka få något gjort här...

Inga kommentarer: