torsdag 28 maj 2009

Lunka på

Ikväll är det Vår Ruset som gäller.... Vi är ett helt gäng från jobbet som ska springa/jogga/gå. Kul att göra något annorlunda ihop och inte bara jobba. Kan villigt erkänna att jag inte har laddat så där jättemycket, så jag kommer tillhöra den skaran som går. Dock blir det i ett raskt tempo!

Måste bara beklaga mig lite också... Vår Ruset... Vårruset!!! Varför särskriva?! Jag var tvungen att gå in och kolla på hemsidan för att kontrollera att det verkligen stod särskrivet. Det gjorde det! Jag hatar särskrivningar speciellt när jag är på restaurang. Tycker det ger ett dåligt intryck om det är stavfel och särskrivningar i menyn!

Nu ska jag packa lite för i morgon åker vi till Malmö.

Ps. Jag vet att jag själv särskriver ibland... Nobody's perfect! Ds.

Inga kommentarer: