tisdag 21 april 2009

Bråttom, bråttom

Hoppsan! Glömde visst att skriva rubrik och kolla igenom det jag skrev i morse. Hittade massa konstig stavning nu när jag kollade och av någon anledning kan jag inte redigera inlägget i efterhand. Det har alltid gått tidigare. Skumt!

Nu är jag hemma igen. Skönt! Anders repar och kommer hem någon gång efter 21, men vi hann i alla fall äta tillsammans innan han stack. Min puss!

Kom just på att jag inte skrivit om Anders spelning i fredags. Det var Shineth som hade nypremiär. De har helt fokuserat på nya skivan och inte spelat live på länge. Skitkul var det att se dem live igen! De var så himla bra! (Nej, jag är inte partisk!!!)

Jag mådde tyvärr inget vidare. Kräktes natten till torsdagen, men mådde okej i fredags så jag trodde jag hade ätit något konstigt. Dum som jag var så gick jag till jobbet och jobbade innan jag gick till Black Horn för att kolla på Shineth. Insåg redan på jobbet att jag inte var helt okej. Hade jätteont i magen, men jag ville ju kolla på Anders... Detta resulterade i att jag var hemma från jobbet resten av helgen med magsjuka. Eller ja, jag hade ju säkert varit tvungen att vara hemma hela helgen även om jag inte hade gått till jobbet i fredags... Dumt av mig var det i alla fall!

Nu är det dags för lite slappande i soffan!!!

Inga kommentarer: