måndag 27 april 2009

Solen skiner, himlen är blå...

Nåja, gråblå i alla fall... (Himlen alltså!) Dagen bjuder på jobb 13-20 så just nu sitter jag mest och väntar på att gå dit. Anders kommer hem strax efter tolv och äter lunch med mig och så kommer Lillemor vid halv ett för att hämta sina grejjor som hon lämnade här i lördags.

Det blev inget med terrassen igår. När jag kände mig redo för att ta itu med den så började det ju givetvis att regna... Typiskt! Vi åkte och storhandlade istället så lite nyttiga var vi ändå. Sen blev det lite mys i soffan till Parlamentet och sen Van Veeteren. Hade verkligen en perfekt söndag med lagom dos av "duktighet" och en hel del slappande... Det värsta jag vet är att vara så seg en söndag så att man inte gör något vettigt alls. Det känns alltid skönt att ha tagit itu med några måsten!

Nu ska jag fixa lite lunch till mig och Anders. Tittar kanske in en sväng från jobbet också, vi får se!

1 kommentar:

Sara sa...

Vad roligt tack själv! :)