torsdag 2 april 2009

Härligt väder!

Nu känner jag hur energinivån sakta men säkert stiger. Tänk vad lite ljus kan göra för både ork och humör...

Sprang ner på stan innan för att byta ett par gummistövlar som jag fick i födelsedagspresent. Jag hade av någon outgrundlig anledning önskat mig storlek 38. Jag har 36-37 i skostorlek i vanliga fall, men jag tänkte att jag absolut måste ha 38 i stövlarna för att kunna ha en rejäl socka i. Man vill ju inte frysa om fötterna när man är ute och sliter på landet... Stövlarna var som båtar även med sockar, så det var bara att traska ner på stan och byta till ett par mindre. Stövlarna fanns dock inte inne i storlek 37, men kommer in imorgon. Ja ja, huvudsaken är att jag har dem till påsk för då blir det 5 dagar på landet. Ska bli så underbart att vara ledig hela påsken!

Nä nu är rasten slut... Back to work!

Inga kommentarer: