fredag 3 april 2009

Solen skiner idag också!

Ledsen att jag tjatar om solen och våren, men jag är så glad att det äntligen är fint väder...

Sitter på jobbet som vanligt och tiden sniglar sig fram. Jobbar till 14.15 och då ska jag spurta hela långa vägen hem (hm vad kan det vara? 200 meter kanske...) och sen bär det av till Stockholm för att träffa bästaste David. Ska bli jätteroligt! Imorgon har vi frisörtid, både jag och Anders, och sen blir det förhoppningsvis tid över för lite (läs: mycket) shopping... Anders och jag har dessutom varit förlovade i 5 år i morgon så det kanske blir ett glas skumpa för att fira detta. Vi får se!

Kommer kanske inte kunna uppdatera bloggen, men nu är jag ju igång igen så misströsta inte om det är tyst över helgen.

Trevlig helg på er alla!

Inga kommentarer: