torsdag 30 april 2009

Studentsångare, eld och grillning...

Idag är det Valborgsmässoafton och jag ska snart iväg för att grilla hemma hos några av Lillemors och P:s kompisar. Ska bli mysigt! Jag är så glad över att jag och Lillemor umgås lite mer nu, även utanför jobbet. Förhoppningsvis går vi ner till folkparken och kikar på elden också. Kommer dock sakna Anders som inte kan vara med ikväll... Han är i metropolen Kisa och spelar. Hoppas att han inte fryser ihjäl. Fick höra att det alltid är så kallt när de spelar där. Min Puss!

Nu ska jag försöka lura in kaninerna med lite morot och sen ska jag packa ihop det sista... Anders la faktiskt fram vår kompaktkamera för att jag skulle ta lite bilder så jag ska försöka komma ihåg att ta med den. Om jag mumlar det som ett mantra på vägen ner för trappen och packar ner den i väskan på en gång så kanske det går... Kameran, kameran, kameran...

Inga kommentarer: