söndag 26 april 2009

Vilken fest!

Tack Beata, Ulrika och Sara för en toppenfest! Allt var superbra organiserat med god mat, roliga tävlingar och fina priser. Jag hade verkligen kanonroligt! Jag och Lillemor drack drinkar och skrattade hela kvällen, precis som det ska vara. Dessutom så fick jag min första goodiebag någonsin och jag gillade verkligen innehållet. Det var ett par jättesöta Hello Kitty högtalare från Gadget Girl, som passar till typ mp3-spelare, ett armband från emno.se, örhängen från Glitter, nagellack från nailshop.se och dessutom presentkort och rabatter från Melba, modekungen.se, Laura N, Gadget Girl, nailmail.se, Shoenation och Glitter. Med andra ord en riktigt välfylld påse!

Idag har jag hittills städat lite på övervåningen. Vi hade ett tvättberg liggandes. Dock med rena kläder som inte har blivit inplockade i klädkammaren, garderober och byrån. Jag har tittat på det länge och tänkt att jag borde ta itu med det, men jag har ärligt talat inte haft någon lust och därför struntat i det. Nu är det gjort i alla fall och det känns skönt!

Är lite besviken på vädret... Trodde att det fin fina vädret skulle hålla i sig även idag. Hoppas att solen behagar titta fram lite senare i eftermiddag. Tänkte att jag skulle göra i ordning takterassen så att vi kan börja använda den ordentligt igen. Måste göra rent utemöblerna och plocka fram våra mattor som vi brukar ha där ute... Hm, undrar om vi inte slängde dem i höstas förresten... Ja, ja det återstår att se!

Nu får det vara färdigbloggat för den här gången!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lillemor:Tack bästa Christina fören kanon kul kväll!!!Kram

Karin sa...

Nagellacken var från Nailmail också, inte bara själva rabattkoden =) Det var en sammanslagen sponsring kan man säga. =)

Christina sa...

Lillemor: Tack själv bästa du!

Karin: Kom på det, men tänkte att båda länkarna stod med. Glömde dessutom att skriva med produktkatalogerna från MakeUp Store och La Redoutte... Man kan inte ha allt i huvudet. =)