tisdag 21 april 2009

Piggelin, mätt och redo för dagen

Det blev inget mer bloggande igår kväll... Jag kollade på CSI, men kom inte alls i stämning. Jag saknar redan Grissom och har svårt att tänka mig serien utan honom. Men, men jag kanske vänjer mig, annars får jag väl helt enkelt sluta kolla! Efter CSI pratade jag med Anders en stund och sen låg jag och slötittade lite på Tv:n. Somnade innan 23... Så skönt!

Nu har jag precis ätit frukost med helt underbar utsikt över Brunnsviken. Solen skiner och jag ska snart checka ut och traska bort till huvudkontoret. Hoppas att det är varmare ute än igår... Det ser så skönt ut, men det gjorde det igår också och då blåste det isvindar. Brrrr! Kollade på 5-dygnsprognosen igår på tv4 och den såg lovande ut med fint väder och upp mot 18 grader i slutet av veckan, men man vet ju aldrig...

Nä nu ska jag packa ihop mina saker och bege mig. Vi ses!

Inga kommentarer: