lördag 25 april 2009

Palace x2

Det hör inte till vanligheterna att jag går till Palace och framförallt inte två dagar i rad, men så är fallet den här helgen. Jobbade til 19 igår och sen gick jag och Anders ut och käkade på Black Lion. Jag blev plötsligt på världens partyhumör, men typ alla jag känner hade annat för sig... Till slut fick jag tag på Sebbe som var på! Satt hemma hos honom ett tag och sen gick vi ner till Palace. Anders var redan där eftersom han spelade med Lalles Bodega... Hade verkligen jätteskoj!

Ikväll ska jag på bloggfest med bästaste Lillemor. Anders spelar idag också och ett tag trodde vi att Lalles skulle spela för oss på bloggfesten, men så var det inte. Lite trist, men man kan ju inte få allt. Ser i alla fall jättemycket fram emot att gå ut med Lillemor. Vi ses ju mest på jobbet annars, så det ska bli kalaskul!

Nu ska jag springa ner på stan och panikshoppa något som jag kan ha på mig ikväll. Hoppas, hoppas, hoppas att jag hittar nåt...

Inga kommentarer: